Σάββατο 29 Αυγούστου 2015

Στην κάπαρη χρωστώ…

 
        Στις δύσκολες μέρες που ζει η πατρίδα μου  , πιστεύω  ότι η βασικό θέμα που πραγματεύεται το αγαπημένο μου   SAGINI3   και που περικλείει ο όρος  ''πράσινη απάτη '' , αποτελεί κάτι που μπορεί να μπει στις εφεδρείες της καθημερινότητας των συμπολιτών μου . Το κείμενο του Αντώνη Καπετάνιου που δημοσιεύουμε σήμερα  ελπίζουμε να σας σαγηνεύσει πραγματικά .


Φωτογραφία του Αντώνιος Καπετάνιος.

 (κείμενο από το βιβλίο του Αντώνη Καπετάνιου  "Τη χώρα που μου πήρανε γυρεύω", εκδόσεις Ηλιοτρόπιο, Αθήνα 2004)

     
     Ήμουν, θυμούμαι, παιδί μικρό, έξι ή επτά ετών, όταν πρωτοανέβηκα με τον παππού στο βουνό. Η αιτία ήταν το μάζεμα της κάπαρης. 
Την πουλούσαμε, θυμούμαι, στο παντοπωλείο της γειτονιάς και με το πενιχρό ποσόν αυτής της αγοραπωλησίας, συμπληρωνόταν το φτωχό μου χαρτζιλίκι.
 Ο παππούς, γνωρίζοντας τις θέσεις όπου φύτρωνε το «πολυπόθητο» τούτο ταπεινό, αγκαθερό φυτό, με βοηθούσε στην εναγώνιά μου προσπάθεια να συλλέξω τον καρπό του. Εξάλλου αυτός μου έβαλε την ιδέα της συλλογής της κάπαρης, που εκ των υστέρων διαπιστώνω ότι ήταν μιαν άσκηση δικής του εμπνεύσεως για να τριφτώ στη φύση –η οποία άσκηση, στο τέλος μετατράπηκε σε επιθυμία γνώσης και κατατριβής με το φυσικό αντικείμενο...
    Μετά λοιπόν από πολλές αναβάσεις, που σκοπό είχαν τη συλλογή της κάπαρης, άρχισα να νοιώθω οικείος με το περιβάλλον του βουνού κι ήθελα πια συχνά να το επισκέπτομαι. 

   Μιαν ασυναίσθητη δύναμη γνώσης κι αναζήτησης ήταν εκείνο που με ωθούσε τώρα προς αυτό. Ξεχάστηκε έτσι η κάπαρη. Στο βουνό ανέβαινα πλέον για να μάθω, για να ιδώ ότι δεν έβλεπα. Η ανάβαση έγινε περιήγηση, ο μόχθος χαρά.
    Έτσι, με δάσκαλο κι οδηγό τον παππού, βοηθήθηκα να γνωρίσω τον άγνωστο κόσμο του βουνού, τον άγνωστο κόσμο της φύσης.
«Αυτό το φυτό είναι πρινάρι, τούτο αφροξυλιά, κείνο κοκορεβιθιά, τ’ άλλο αγάπανθος… Το πέταγμα που βλέπεις είναι της γερακίνας, το αχητό που ακούς είναι του κάπρου, το ουρλιαχτό που σε φοβεί είναι του λύκου, το τραγούδι π’ αντηχά είναι του αηδονιού, το άρωμα που σε μεθά είναι του θυμαριού…» Έτσι απλά, με τρόπο πρακτικό, ο παππούς μού μάθαινε τη φύση. Μου μάθαινε να παρατηρώ, ν’ ανακαλύπτω, να συμμετέχω, να λειτουργώ, να επικοινωνώ.
     «Ξεροβούνι» αποκαλούσαν οι ντόπιοι τον τόπο τούτον. Και τον περιέγραφαν ως άγονο και καταραμένο, γεμάτο βράχους και κακοτράχαλες πέτρες. Δεν τον συμπαθούσαν. και συνήθως μιαν απαξία συνόδευε το λόγο αναφοράς τους. Πόσο άδικο είχαν… Πόσο μακριά του ήταν… Δεν τον ήξεραν πραγματικά. Γι’ αυτούς ότι δε μπορούσε να καλλιεργηθεί ήταν μη επιθυμητό!
    Από τον παππού έμαθα να βρίσκω «χρυσάφι στην άμμο». Έμαθα ν’ αναζητώ την ομορφιά στη στέρηση. Έμαθα να μην απαξιώνω το λίγο, το λιτό. Διότι κι αυτό, ως ζωντανό, έχει αξία. Την αξία της ζωής. Υπάρχει λοιπόν κι εκεί, στο όριο, ομορφιά. Και μάλιστα απροσμέτρητη.
    Έτσι, σιγά σιγά, βήμα βήμα, έμαθα τη φύση. Έμαθα να την ιχνηλατώ, έμαθα να την αφουγκράζομαι. Μα ακόμη και σήμερα τη σπουδάζω. Διότι η φύση είναι ένα μεγάλο σχολείο γνώσης που κανείς δεν την ξέρει πραγματικά και πάντα αυτή θα μας εκπλήσσει (τούτο μόνο λέγω: μέχρι σήμερα έχουν καταγραφεί περίπου 1,75 εκατ. ζωντανά είδη, αριθμός που αντιστοιχεί μόνο στο 13% του συνολικού αριθμού ειδών του πλανήτη!)

    Το να μάθεις όμως να λειτουργείς μέσα στο μαγικό της κόσμο, είναι μια κατάκτηση ουσιαστικής γνώσης, είναι μάθηση.
Τι έμαθα λοιπόν εγώ για (και από) τη φύση;
   Έμαθα να πορπατώ πα στον ξερό βράχο, να μη με φοβίζει η σκληράδα του, και ν’ ανακαλύπτω στις σχισμές του αγριολούλουδα και χαμαίφυτα, κει όπου η γη αδυνατίζει και γίνεται λειψή.

   Έμαθα να παρατηρώ την έκφυση, την αποκάλυψη του βολβού, και να την αισθάνομαι όταν ξεπροβάλλει από την υγρή γη και μετουσιώνεται σε ανθό. 
   Έμαθα να μετρώ τη ζωή στο καθημερινό ανάστημα της ανεμώνης, μέχρι τον εκφυλισμό και το θάνατό της.
    Έμαθα υπομονετικά να περιμένω το αργό μεγάλωμα του πεύκου, να μετρώ πόντο πόντο το μικρό ανάστημά του και να καταγράφω την προσπάθεια της στερημένης ύπαρξης. 
    Έμαθα να υπολογίζω στη θεραπευτική αξία του βοτάνου και να λογίζω την παρουσία του ως δώρου της φύσης, ως το φάρμακό της για την ανθρώπινη λαβωματιά. 
     Έμαθα ν’ ακολουθώ τα πατήματα του λαγού και να βρίσκω στη μικρή κρυφή φωλιά του τη δύναμη της φοβισμένης ψυχής. 
     Έμαθα να γνωρίζω στο κρώξιμο του όρνιου την ιαχή της συνηθισμένης του απειλής και να νοιώθω στο πέταγμά του μια σκίαση θωπευτική. 
     Έμαθα να εξερευνώ τη γη και ν’ ανακαλύπτω εντός της την αθέατη ζωή: τους σπόρους, τους σκώληκες, τα ζωύφια και καθετί άλλο που επιμελώς κρύβει.
      Έμαθα να χαίρομαι τις ομορφιές της φύσης.

 Να τρέχω, ευγνώμων γι’ αυτό το καλό, στο γιομάτο από παπαρούνες χερσοχώραφο, να πέφτω και να κυλινδρώ πα στο κόκκινο φυσικό σεντόνι του αγρού. 
Να ξαπλώνω με ευαρέσκεια στο παχύ γρασίδι της πλαγιάς και να κοιμούμαι εκεί, κάτω από τον δειλό χειμωνιάτικο ήλιο.
 Ν’ αντιλαμβάνομαι τον ανύποπτο τιναγμό της κρυμμένης στον ανθό πεταλούδας, να την παρακολουθώ στο ανέμελο πέταγμά της και να συνειδητοποιώ το μεγαλείο της σύντομης λιτής ζωής, τη φλογερή απόλαυση της ελευθερίας του αδυνάμου. 
Να θυλακώνω στην παλάμη μου τον τζίτζικα, τη χρυσόμυγα, την ακρίδα, να τα παρατηρώ στην αγωνία τους να λευτερωθούν και να τους δίνω τούτη τη χαρά, χαρούμενος κι εγώ γιατί τ’ άγγιξα και τ’ ένοιωσα στο συναίσθημά τους.
    Έμαθα να συμμετέχω στις πράξεις της φύσης και να λειτουργώ ορθά, αποφεύγοντας, κατά τη διδαχή, τους κινδύνους της. Κι όταν ο κίνδυνός της έφτασε πολύ κοντά μου κείνο το καλοκαίρι του 1970, πάλι ο παππούς τον απέτρεψε και μου δίδαξε να φυλάγομαι −να μην ενοχλώ, παρά να παρατηρώ και ν’ απλαμβάνω το θάμα της ζωής. Τότε, μικρούλης κυνηγούσα στον αγρό έναν σκορπιό, νομίζοντας πως είναι παιχνιδιάρης κάβουρας. Τον είχα πλησιάσει τόσο πολύ που κινδύνευα από το τσίμπημά του. Κι ήταν το βίαιο βήμα του παππού που τον απώθησε, όταν εκείνος στυλώθηκε απειλητικά εναντίον μου. Με μάλωσε ο παππούς για την απροσεξία μου, γιατί τους κανόνες που μου μάθαινε τους παραβίασα. Αλλά ήταν κι αυτό ένα (επικίνδυνο) μάθημά μου!..
     Αυτές οι «εν τη φύσει» ασκήσεις, καθώς και τα πρακτικά μαθήματα φυσιογνωσίας, που ο παππούς μού παρέδιδε, αποτέλεσαν την απαρχή της γνώσης ενός κόσμου αξιαγάπητου και λατρευτού: του κόσμου της φύσης. Λέγει κάπου πάνω σε τούτα, ορθότατα, στις «Εξομολογήσεις του» ο θεμελιωτής του κινήματος του ρομαντισμού Ζαν Ζακ Ρουσσώ: 

   «Όσο περίτεχνη, όσο αξιοθαύμαστη, όσο ποικιλόμορφη κι αν είναι η δομή των φυτών, δεν είναι αρκετά εμφανής για να ελκύσει το ενδιαφέρον του ανίδεου.
 Η σταθερή ομοιότητα και η ασύληπτη μαζί ποικιλία που διέπει την κατασκευή τους συναρπάζει μόνον όσους έχουν ήδη κάποια ιδέα για το φυτικό βασίλειο. 
Οι υπόλοιποι, στη θέα όλων αυτών των θησαυρών της φύσης, αισθάνονται απλώς έναν κουτό και μονότονο θαυμασμό. 
Δε βλέπουν τις λεπτομέρειες, αφού δεν ξέρουν τι πρέπει να προσέξουν. αλλά δε βλέπουν ούτε και το σύνολο, αφού δεν υποψιάζονται το πλέγμα των συγγενειών και των συνδυασμών που κατακλύζει με τα θαύματά του το βλέμμα του μελετητή»
  (Ρουσσώ Ζαν Ζακ, «Οι εξομολογήσεις», μετάφραση: Αλεξάνδρα Παπαθανασοπούλου, επίλογος: Κοσμάς Ψυχοπαίδης, βιβλίο δωδέκατο, τόμος δεύτερος, εκδόσεις Ιδεόγραμμα, Αθήνα 1997, σελ. 380). 
    Γι’ αυτό λέγω κι εγώ ότι η φύση μελετάται, σπουδάζεται. για να νοιώθεται και ν’ απολαμβάνεται. Μόνον έτσι είναι δυνατή η αίσθησή της. και ‘γω, με κείνες τις πρώτες μου εμπειρίες, καλλιέργησα τολμώ να πω, βαθιά τούτο το δυνατό και συνάμα υψηλό συναίσθημα.
     Έτσι λοιπόν γνώρισα τη φύση. Και την αγάπησα. 

   Χρωστώ πολλά στη γνωριμία κείνων των πρώτων χρόνων. 
   Χρωστώ στην κάπαρη, διότι αυτή ήταν η πρώτη μου επαφή με τη φύση. 
Η γνωριμία μου κείνη μου δίδαξε πράγματα σημαντικά, που για πολλούς ίσως να φαντάζουν άσκοπα, περιττά ή και ασήμαντα, μα για μένα ήταν η ίδια η ζωή. Το κυριότερο όμως όλων είναι ότι μου ξύπνησε ενωρίς το ορμέμφυτο της επαφής με τη μητέρα φύση, με τη μάνα γη. Το οποίο αργότερα καλλιεργήθηκε κατάλληλα και με τα χρόνια μετουσιώθηκε σε στάση ζωής, μέχρι που γίνηκε η προστασία της φύσης σκοπός. Έτσι μπόρεσα να ιδώ καθαρά, με τα μάτια της ψυχής, στης φύσης τον κόσμο, και να τον θεωρήσω υψηλά, όπως αρμόζει…


(όπου στις προτάσεις εμφανίζεται τελεία, με την πρόταση να συνεχίζεται, νοείται ως άνω τελεία)

Τρίτη 25 Αυγούστου 2015

Ο Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος βρίσκεται στο Παρίσι και συμμετέχει, κατόπιν προσκλήσεως του Προέδρου της Γαλλικής Δημοκρατίας Francois Hollande, σε συνέδριο για την κλιματική αλλαγή !


                                        
                                       ΣΤΗΝ ΑΓΙΑ ΓΗ ΠΕΝΗΝΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ (1964-2014)

                 ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ ΠΑΡΙΣΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΝΕΑ ΘΡΗΣΚΕΙΑ 

Γράφει ο Σταύρος Αλεξανδρής

        Ο πιο εύκολος και έξυπνος τρόπος να περάσεις το «μήνυμα» στην μάζα είναι μέσα από την θρησκεία!
    Αυτό εφαρμόζουν οι «παγκόσμιοι διαχειριστές» της ζωής μας.
    Δεν θα είναι παράξενο σε λίγο να δούμε και την Διεθνοποίηση – Ενοποίηση των εκκλησιών, για χάριν της «ΚΛΙΜΑΤΙΚΗΣ ΑΛΛΑΓΗΣ»
      Ο Οικουμενικός πατριάρχης Βαρθολομαίος επισκέφθηκε το Παρίσι ως προσκεκλημένος του Προέδρου της Γαλλικής Δημοκρατίας για την συμμετοχή του στο συνέδριο της ΚΛΙΜΑΤΙΚΗΣ ΑΛΛΑΓΗΣ τον ερχόμενο Δεκέμβριο στο Παρίσι.
     Απευθυνόμενος κατά την διάρκεια της ομιλίας του στους . . . «ΠΛΕΟΝ Ειδικούς» επιστήμονες (εδώ γελάμε):
του Πρόεδρου Φρανσουά Ολλάντ, της Αυτού Υψηλότητας Πρίγκιπα Αλβέρτου ΙΙ του Μονακό, του πρώην Γενικός Γραμματέας του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών, Κόφι Ανάν, του Πρόεδρου της Οικονομικής, Κοινωνικής και Περιβαλλοντικής Επιτροπής (ESEC), Jean-Paul Delevoye, και τον Ειδικό (Super ειδικό) απεσταλμένο του Προέδρου της Δημοκρατίας για την προστασία του πλανήτη, Nicolas Hulot, καταλήγοντας Εξοχότατοι, Διακεκριμένοι εκπρόσωποι των θρησκειών… και αναφέρει συνοπτικά:
    -Σήμερα, περισσότερο από ποτέ, θυμόμαστε την επείγουσα ανάγκη για παγκόσμια δικαιοσύνη, και για μια παγκόσμια οικονομική και τεχνολογική αλληλεγγύη. (του ξέφυγε η παγκόσμια διακυβέρνηση)
    -Παρομοίασε τους σκεπτικιστές της κλιματικής αλλαγής με τον Άπιστο Θωμά.
    -Θα μπορούσαμε να δούμε με τα μάτια μας, τις καταστροφικές συνέπειες των κλιματικών αλλαγών που αφορούν τους πιο ευάλωτους πληθυσμούς, κυρίως στην Ασία.
    -Το καθήκον της εκκλησίας είναι να προστατεύσουν το περιβάλλον από τον κακό εγωισμό της ανθρωπότητας.
     - Οι επιστήμονες τονίζουν ακούραστα την ανάγκη για μια ριζική αλλαγή στον τρόπο ζωής μας, προκειμένου να μειωθούν οι ρυπογόνες δραστηριότητες που επηρεάζουν την κλιματική αλλαγή.
    -Η αίσθηση της συμμετοχής των θρησκειών σε αυτήν την κρίσιμη μάχη για τη σωτηρία του πλανήτη μας είναι τριπλός: να εκπαιδεύσει, να μετατρέψει και να δοξάσει (το αποκορύφωμα του σκοταδισμού).
     -Έτσι, τα επιστημονικά στοιχεία για τη βιοποικιλότητα, την κλιματική αλλαγή, την αύξηση της φτώχειας και της αδικίας του περιβάλλοντος, την ασφάλεια των τροφίμων, κλπ, να ολοκληρωθεί η θεολογική όραση, συχνά στατική, ενός κόσμου σε διαρκή αλλαγή.
   (Αν δεν σας θυμίζει κάτι διαβάστε την παγκόσμια διακήρυξη των Ηνωμένων Εθνών UNEP–Agenda 21)
-το Οικουμενικό Πατριαρχείο δεν έχει αποδεχθεί μόνο την 1η Σεπτεμβρίου κάθε έτους ως ημέρα προσευχής για το περιβάλλον, αλλά επίσης οργανώνει σεμινάρια και διασκέψεις κορυφής φέρνοντας μαζί τους θεολόγους και επιστήμονες να συζητήσουν (αυτό είναι κορυφαίο )


          ΥΓ . Προτείνω λοιπόν όλες οι νέες επιστημονικές εργασίες που αφορούν περιβάλλον, βιοποικιλότητα, οικολογία και ότι σχετικό, να υποβάλλονται στο Πατριαρχείο ή στο Βατικανό για review. Είμαι σίγουρος; oτι θα ενταχθείτε σε υψηλό Impact Factor

                                                                                                                                                                                                                                      

                                                                                                                                  

Ο ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟΣ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ ΣΤΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ............ΚΛΙΜΑΤΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΟ ΠΑΡΙΣΙ    !!!!


Ο Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος βρίσκεται στο Παρίσι και συμμετέχει, κατόπιν προσκλήσεως του Προέδρου της Γαλλικής Δημοκρατίας Francois Hollande, σε συνέδριο για την κλιματική αλλαγή (Sommet des consciences pour le climat).

     Ο Πατριάρχης παρακάθισε σε δείπνο που παρέθεσε ο Γάλλος Πρόεδρος στο Προεδρικό Μέγαρο των Ηλυσίων, προς τιμήν των συνέδρων.
Μεταξύ των επίσημων προσκεκλημένων ήταν ο πρόεδρος της Ιρλανδίας, Μάικλ Χίγκινς, ο Πρίγκιπας του Μονακό Αλβέρτος και ο πρώην γενικός γραμματέας του ΟΗΕ, Κόφι Ανάν.
Υπενθυμίζεται ότι ο Γάλλος Πρόεδρος Francois Hollande είχε προσκαλέσει τον Οικουμενικό Πατριάρχη Βαρθολομαίο σε ένα αντίστοιχο συνέδριο στις Φιλιππίνες, τον περασμένο Φεβρουάριο. 
Τον Πατριάρχη συνοδεύουν: ο Μητροπολίτης Γαλλίας Εμμανουήλ, ο Μέγας Αρχιδιάκονος Ανδρέας και ο Αρχιδιάκονος του Οικουμενικού Θρόνου Ιωάννης Χρυσαυγής.
Παραθέτουμε στη συνέχεια τον χαιρετισμό του Πατριάρχου στο συνέδριο στα γαλλικά.

 http://fanarion.blogspot.gr/2015/07/blog-post_22.html

Πέμπτη 6 Αυγούστου 2015

'' Παρανομήσαμε για....... να βοηθήσουμε τον τόπο μας ''


                                                         Αποτέλεσμα εικόνας για κλεφτες πολιτικοι

Η απάτη των ΑΠΕ στην Άνδρο , περιγράφεται σε πολλά άρθρα μας στο SAGINI3 .

 Για να καταλάβετε πιο  εύκολα το θέμα,  διαβάστε πρώτα αυτό ...........http://sagini3.blogspot.gr/2015/05/blog-post_8.html

        Όλοι ήξεραν από το 2001 ότι ο Δήμαρχος και ο αντιδήμαρχος Κορθίου Άνδρου , μοιράζουν ζεστό χρήμα από τις εταιρείες που επρόκειτο να τοποθετήσουν  ανεμογεννήτριες στο νησί  ,άλλα κανείς δεν μιλούσε δυνατά , γιατί ήλπιζε ότι θα είναι ο επόμενος τυχερός.
Υπήρξε λοιπόν μεγάλη προσφορά γης , αλλά προκρίθηκαν οι εκτάσεις με....... ''πολύ αέρα'' . Αιολικό δυναμικό το λένε !!!. 
Ιστορίες που σήμερα διηγούνται οι κάτοικοι της περιοχής του Κορθιου , στα καφενεία .
     '' Ερχότανε παραμονές εκλογών ο χχχχχ και μοίραζε τα λεφτά για τα νοίκια , λέγοντας , ψηφίστε μας για να εισπράξετε τα λεφτά και του χρόνου από την παράταξή μας , ....αλλιώς !!! ''
Απίστευτο και όμως αληθινό !!!!
        (  Σήμερα κάποιοι από τους ''οικοπεδούχους'' ,στράφηκαν εναντίον του Δήμου Άνδρου , διεκδικώντας τα ενοίκια που έχουν σταματήσει να τους καταβάλλονται).
Ο παραπάνω χχχχχ ( πρώην αντιδήμαρχος Κορθιου κος Ι. Ρήγας ) εμφανίστηκε .......αυτοβούλως , στο Δημοτικό Συμβούλιο Άνδρου την 27/7/2015 και κατήγγειλε τον ''εαυτό του '' , τον πρώην Δήμαρχο Ι.Γλυνό , και τουλάχιστον δυο μεγάλους επιχειρηματικούς ομίλους με γνωστές εταιρείες αιολικών. 
     Είπε  οτι τα αρχικά συμβόλαια με τους ιδιόκτητες αγροτικών εκτάσεων , έγιναν από τον ίδιο , (ο οποίος ειχε εξουσιοδοτηθεί από το τότε Δημοτικό Συμβούλιο Κορθίου )  στον συμβολαιογράφο Κορθίου κον Κασκαμπά  .
    Στα 35 συμβόλαια αυτά  ο Δήμος Κορθίου , δέσμευε απο το 2001 μέχρι το 2026  ( δηλαδή ,για 25 χρόνια ) τις ιδιοκτησίες αγροτών , έναντι ετησίου ενοικίου , και εξασφάλιζε την συναίνεση και το δικαίωμα να επινοικιάσει  στην συνέχεια τις εκτάσεις αυτές σε εταιρείες  αιολικών  , φυσικά έναντι  τιμήματος .
    Στην συνέχεια  ο κος Ρήγας είπε , οτι καταρτίστηκαν συμβάσεις μεταξύ του Δήμου Κορθίου και των ιδιωτικών εταιρειών   (Μπόμπολας και Μυτιληναίος !!! )  για πολυετή παραχώρηση  των παραπάνω εκτάσεων , προκειμένου αυτές να εγκαταστήσουν ανεμογεννήτριες .
       Οι παραπάνω συμβάσεις ,δεν υπάρχουν στα αρχεία του Δήμου και πιθανότατα έγιναν στην Αθήνα , από δικηγόρους και συμβολαιογράφους των εταιρειών.
    Ερωτηθείς ο κος Ρήγας , είπε , οτι οι εταιρείες κατέβαλαν ετησίως  τα χρήματα σε τραπεζικό εξωλογιστικό λογαριασμό στην Εθνική Τραπεζα ,από όπου  τα ''σηκωναν'' και τα μοίραζαν στους ''δικαιουχους ''  κάτοικους ( ψηφοφόρους τους ) !!!! . 
       Τα χρήματα αυτά δηλαδή , διακινήθηκαν εκτός του νόμιμου ταμείου του Δήμου Κορθίου. 
 Επρόκειτο για μαύρο χρήμα πολλών χιλιάδων ευρω , αλλά  κανείς δεν γνωρίζει προς το παρόν το ακριβές μέγεθος του ποσού . 
Ο ίδιος έκανε λόγο για 200 000 ευρώ ,  όμως όλα πλέον ελέγχονται.
      Ο κος Ι.Ρήγας ,  για δικούς του λογους , ''τα είπε ολα'' , την 27/7/2015  ενώπιον των μελών του Δημοτικού Συμβουλίου , που αναγνωρίζονται στο βίντεο ντοκουμέντο που θα δείτε παρακάτω, από την ιστοσελίδα του σημερινού Δημάρχου Άνδρου κου  Σουσούδη Θεοδόση

Ζητάμε να μάθουμε την αλήθεια .Έχει πολύ δρόμο η ιστορία αυτή.

       Γιατί ο κος Ρήγας μίλησε για διάφανες και νόμιμες διαδικασίες και συμβάσεις σε συμβολαιογράφους κλπ ???.
        Γιατί ο δικηγόρος κος Πομωνης που διόρισε ο  σημερινός Δήμου Άνδρου ισχυρίζεται και βαφτίζει στο ΔΣ Άνδρου,   τις συμβάσεις  .......άκυρες ???
        Η γνώμη μας είναι οτι,  αν οι συμβάσεις και τα συμβόλαια αυτά ήταν άκυρα η όχι , θα το αποφασίσει η δικαιοσύνη και όχι το σημερινό Δημ.Συμβούλιο Άνδρου. 
 Κανείς δεν έχει το δικαίωμα να δίνει συγχωροχάρτια που παραγραφούν ποινικές πράξεις .

           Επειδή το θέμα είναι σοβαρότατο και όλοι γνωριζόμαστε μεταξύ μας , πιστεύουμε οτι η αρχική διερεύνηση της υπόθεσης έπρεπε να γίνει από ανεξάρτητους δικηγόρους,  ( εκτός Ανδρου ) , για λογαριασμό του Δήμου  και στην συνέχεια η υπόθεση να διαβιβαστεί αρμοδίως .

     Τώρα  αναμένουμε  την άμεση διαβίβαση της υπόθεσης   , στην αρμόδια εισαγγελία  Σύρου από την σημερινή δημοτική αρχή , στην  όποια θα πρέπει να αποσταλεί και το βίντεο ντοκουμέντο. Αν η εισαγγελία διατάξει προκαταρκτική εξέταση , την υπόθεση θα αναλάβει αρμόδια διωκτική αρχή , θα συνταχθεί μετα τις έρευνες πορισματική έκθεση,  η όποια θα σταλεί πίσω στην εισαγγελία , για να ασκηθούν διώξεις ,η να τεθεί η υπόθεση στο αρχείο.  


 ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ   , απο το 15 λεπτό και μετά .Υπομονετικά .Αξίζει τον κόπο .

http://www.sousoudis.gr/index.php/dimotika-symvoylia/item/148-dimotiko-symvoylio-27-07-2015

Θέματα Δημοτικού Συμβουλίο

2ο Θέμα. .

 Αγωγή Ειρήνης Κόδρου για μισθώματα ανεμογεννητριών – Καταγγελία όλων των υφιστάμενων σχετικών μισθώσεων




Κυριακή 2 Αυγούστου 2015

Η Άνδρος καλωσορίζει το 1ο Διεθνές φεστιβάλ πολιτισμού ..




 Τι πρέπει να γνωρίζουν όσοι σπεύσουν να το παρακολουθήσουν


Logo_Fest_GR-page-001


    Το 1ο Διεθνές φεστιβάλ, που διοργανώνει ο Δήμος Άνδρου και τελεί υπό την αιγίδα του υπουργείου Πολιτισμού, με καλλιτεχνικό διευθυντή τον Παντελή Βούλγαρη, ανοίγει τις πύλες του σε λίγες ώρες.
Μέσα σε μόλις τέσσερις μήνες από τη σύσταση του Οργανισμού του φεστιβάλ, όλα είναι έτοιμα στο νέο ανοιχτό θέατρο της Χώρας (τα εγκαίνια του οποίου έγιναν την περασμένη εβδομάδα) για την έναρξη των εκδηλώσεων.
 Οι οποίες ξεκινούν το Σάββατο, 1 Αυγούστου, στις 21.30, με τη συναυλία των Φίλιππου Πλιάτσικα – Γιάννη Μηλιώκα και ολοκληρώνονται στις 30 Αυγούστου με τον λογοτεχνικό διαγωνισμό «Ανδρέας Εμπειρίκος».
«Ο πολιτισμός στην Άνδρο βρίσκεται παντού. Και μας ενδιαφέρει όχι μόνο κατά τη διάρκεια του Αυγούστου, αλλά σε όλη τη χρονιά και κυρίως το χειμώνα», δηλώνει ενόψει της έναρξης του φεστιβάλ ο καλλιτεχνικός του διευθυντής, Παντελής Βούλγαρης, που έχει ως στόχο από την επόμενη χρονιά και τη συμμετοχή σημαντικών καλλιτεχνικών σχημάτων από το εξωτερικό.
«Το φεστιβάλ ολοκληρώνει την Άνδρο ως προορισμό πολιτιστικού ενδιαφέροντος», επισημαίνει από την πλευρά του ο Δήμαρχος Άνδρου, Θεοδόσης Σουσούδης, προσθέτοντας: «Δίπλα στα κορυφαία εικαστικά των ιδρυμάτων Βασίλη και Ελίζας Γουλανδρή, Πέτρου και Μαρίκας Κυδωνιέως, έρχεται το φεστιβάλ να προσφέρει στον επισκέπτη μια ολοκληρωμένη πρόταση. Στις δύσκολες εποχές που ζούμε, κάθε νέο κύταρο πολιτισμού αποτελεί μια αχτίδα φωτός για το μέλλον. Γι΄ αυτό και οφείλουμε να αγκαλιάσουμε το θέατρο και το φεστιβάλ και να τα διαφυλάξουμε με όλες μας τις δυνάμεις».
ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ:
 Για όσους σκοπεύουν να παρακολουθήσουν τις εκδηλώσεις του φεστιβάλ, από τον Δήμο Άνδρου ανακοινώνονται τα ακόλουθα:
-Από την περασμένη εβδομάδα λειτουργεί ένα νέο πάρκινγκ, προκειμένου να διευκολυνθούν οι επισκέπτες. Το νέο πάρκινγκ βρίσκεται κάτω από το Καΐρειο Γυμνάσιο Χώρας και είναι χωρητικότητας σημαντικού αριθμού αυτοκινήτων.
-Στο θέατρο λειτουργούν δυο έξοδοι. Παρακαλούνται θερμά οι θεατές να ακολουθούν τις οδηγίες των υπευθύνων, ώστε να αποφευχθεί ο συνωστισμός.
Απαγορεύεται η στάθμευση σε σημεία που εμποδίζεται η άνετη πρόσβαση των οχημάτων προς τα πάρκινγκ π.χ έξω από τον κινηματογράφο «Άλεξ»).
-Μονοδρόμηση: Ειδικά για το Σάββατο, 1η Αυγούστου, όπου –εκτός από τη συναυλία Πλιάτσικα – Μηλιώκα είναι προγραμματισμένα και τα εγκαίνια της εκθέσεως «Πλόες» του Ιδρύματος Κυδωνιέως, θα πραγματοποιηθούν οι ακόλουθες μονοδρομήσεις, κατά τις ώρες από 19:00 έως 22:00: Ο δρόμος που μπαίνει στην Χώρα, από τα Πευκάκια, θα είναι μόνον ΕΙΣΟΔΟΣ, ενώ η ΕΞΟΔΟΣ θα γίνεται μόνον από την παρακαμπτήριο, από την στροφή Καλλιπέτη προς τον Άγ. Σπυρίδωνα.
Προπώληση εισιτηρίων: Θυμίζουμε ότι η προπώληση των εισιτηρίων γίνεται από τα ακόλουθα σημεία:
Χώρα: Andros Marine Travel (2282029090)- Ploes travel (2282029220) ).
Γαύριο: Πρακτορείο Άννας Στυλιανού Porto Andros (2282071222)
Κόρθι: Εστιατόριο Sea Satin (2282061196)
πηγη .http://www.androsportal.gr/